Tähelepanu!

Pentsik lugu - me ei toeta Sinu veebilehitsejat. Palun lae alla Chrome, Firefox või Opera, et kõik töötaks nii nagu peab.

Pentsik lugu - me ei toeta Sinu veebilehitsejat. Palun lae alla Chrome või Opera, et kõik töötaks nii nagu peab.

Pentsik lugu - me ei toeta Sinu veebilehitsejat. Palun kasuta Safari 11, et kõik töötaks nii nagu peab.

Korduma kippuvad küsimused

Patsiendile

Kuidas toimub konsultatsioon tervishoiutöötajaga?

Konsultatsioon toimub veebikeskkonnas www.minudoc.ee, milleks peate konsultatsiooni sessiooni alguseks olema keskkonda turvaliselt sisse loginud. Sisse logida saab ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID vahendusel. Broneeringus märgitud kellaajal helistab teile tervishoiutöötaja ise sisse. Palun olge keskkonnas vähemalt 5 minuti vältel peale kokkulepitud aega, sest arstil võib olla eelnev sessioon pooleli.

Kuidas saan aru, kas videokonsultatsioon on piisav minu haiguslugu arvestades?

Siin peate esialgse hinnangu ise tegema – kui tegu on akuutse haigusvormiga, mis suure tõenäosusega vajab enamat sekkumist kui visuaalne ülevaade, siis telekonsultatsioon ei pruugi olla kõige õigem kanal. Küll saab valdava enamiku kliinilisi juhte adresseerida esmase konsultatsiooni baasilt, kus arst lisaks nõule oskab hinnata ka jätkukohtumise vajadust.

Kui konsultatsiooni ei toimu, mis saab makstud tasust?

Kui arst teile kokkulepitud ajal (ja 5 minuti vältel peale kokkulepitud aega) ei helista või muud moodi ei teavita oma saadavusest (nt chat-tekstipostituse kaudu), siis loeme teenuse mitte-osutatuks ning kanname teile raha tagasi teie elektroonilisele kontole. Sealt saate broneerida uue kohtumise või avaldada soovi raha tagasikandeks teie kontole.

Kui pikalt varem saan juba broneeritud aega tühistada?

Broneeritud aegu saab tühistada kuni 24 tundi enne kohtumist. Peale seda ei ole patsiendi poolt aega võimalik tühistada ja tasu konsultatsiooni eest arvestatakse 100% ulatuses.

Kas meditsiinitöötaja saab ligi minu digiloole? Kas konsultatsioonist jääb järele mingi jälg?

Vastavalt Tervishoiuteenuse Korraldamise Seadusele on tervishoiu teenuse osutaja kohustatud terviseandmeid edastama tervise infosüsteemi. Konsultatsiooni kokkuleppimisega annate arstile õiguse ligi pääseda teie terviseandmetele (v.a. füsioterapeudi ja kliinilise psühholoogi puhul) ning dokumenteerida visiit.

Milliseid lisateenuseid saavad minudoc.ee platvormil osalevad arstid pakkuda?

Lisaks tavapärasele nõustamisele saavad meie platvormil osalevad üld-, pere- ja eriarstid ka pikendada digiretsepti, veenvate haigusjuhtude ja arsti otsusel välja kirjutada digiretsepti (v.a. narkootilise toime või sõltuvust tekitavate ravimite osas) ning väljastada saatekirja. Täiendavate analüüside tegemise vajadusel saavad arstid nõustada nende vere- ja/või uriinimarkerite osas, mida on tarvis kontrollida ning nõu anda verelaborite asukohtade osas.

Ettevõtte töötajale

Kui ettevõtte poolt pakutav kuluhüvitise limiit saab täis, kuidas saan ligi teenusele?

Iga platvormil osalev tööandja määratleb ise kompensatsiooni ulatused. Kui limiidid täituvad, siis töötaja näeb teenuse broneerimisel teadet, et tööandja limiit on täis. Sellisel juhul jääb töötajale voli otsustada, kas soovib antud teenust tasuda oma enda vahenditest (krediitkaardiga) või ootab järgmist kuud – üldlimiidi täitumisel - või kvartalit – töötaja kohta tuleva kvartali limiidi täitumisel.

Kas võin kasutada ka väljaspool tööandja kompensatsiooni määratletud eriarsti ja üldarsti teenuseid?

Jah, sellisel juhul tasute nende teenuste eest omavahendite arvel.

Kuidas saan teada, kas meie ettevõte on tööandjana ühinenud www.minudoc.ee platvormiga?

Ettevõtete jaoks on füsioterapeudi ja kliinilise psühholoogi vastuvõtu finantseerimine kuni 400 euri ulatuses aastas töötaja kohta erisoodustusmaksu vaba. Soovitame konsulteerida teie ettevõtte personalijuhi või töötervishoiu eest vastutava spetsialistiga, kes on teadlikud sellest, kas teie ettevõte on juba ühinenud www.minudoc.ee platvormiga või mitte.